LogAPP Asansör Bakım Yönetim Sistemi

Asansör Bakım Yönetim Uygulaması

LogaPP Asansör bakım yönetim sistemi ile, ekiplerinizin iş süreçlerinizi kolaylaştırırken, deneyim ve denetimlerini arttırabilirsiniz. Pasif zamanları ortadan kaldırabilirsiniz.

Bakım Yönetimi

Kontrol listelerinizi tanımlayarak bakım süreçlerinizi kolaylaştırın.

Arıza Yönetimi

Arıza bildirimlerini kayıt altına alın, ekiplere anında bilgi ulaşsın. Bilgi deposundan faydalanın.

Revizyon Yönetimi

Revizyonlar için etiket tarihlerini ve revizyon öncesi bakım işlemlerini gerçekleştirin.

Ekip Yönetimi

Ekipleriniz LogAPP ile her zaman çevirim içi kalsın. Tüm süreçleri tek yerden yönetsin.

LogAPP Asansör Bakım Yönetimi

İş Süreçlerinizi Dijitalleştirin

LogAPP Mobil uygulamasına ait bazı özellikleri aşağıda görüntüleyebilirsiniz.

LogAPP Logo Muhasebe Programları ile Tam Entegre

İşletmenizin tüm iş süreçlerini en mükemmel şekilde yönetmek için en iyi muhasebe program üreticisi ile tam entegre çalışıyoruz. Bu sayede tek uygulamadan tüm sektörel süreçlerinizi yönetiyoruz.

Asansör Tanıtım Kartı İle Tüm Bigileri Kaydedin.

Asansör tanıtım kartları sayesinde, asansör ait tüm bilgileri kayıt altına alarak, ihtiyaç durumunda bu bilgileri operasyon veya rapor analizlerde kullanabilirsiniz.

Dashboard Ekran Üzerinden Durumları Tek Ekrandan İzleyin.

Hazır dashboard ekranlar sayesinde, toplam asansör sayılarını, ay içinde bakım yapılan ve kalan, anlık bekleyen arıza ve buna benzer bir çok özet bilgiyi tek ekran üzerinden özet olarak izleyebilirsiniz.

Bakım Kayıtlarını Planlayarak İş Emirlerini Oluşturun.

Yapılacak olan bakımlara ait planlamaları merkez operatörler planlayabildiği gibi, Serbest bakım özelliği ile saha ekiplerinin de rastgele planlama yapmalarına izin verilebilmektedir.

Arıza Kayıtlarınızı Kaydedin, Ekipler Anında Haberdar Olsun.

Bildirilen arıza kayıtları merkez operatör tarafından kayıt altına alındığında, arıza elemanları ve site yöneticilerine anında sms bildirim gönderilir. Kullanılan malzemeler satış olarak uygulama üzerinden işlenebilir.

Proje Kartlarını Oluşturun, Zaman ve Maliyet Takibi Yapın.

Yapılacak olan işe ait bir proje tanımı yapılarak, proje sorumlusu, başlangıç ve bitiş  zamanları belirtilir. Projede kullanılan malzemelere bağlı maliyet unsurları takip edilir.

Üretim Reçetesi Tanımlayın, Maliyet ve Ürün Takibi Yapın.

Üretim işletmelerinde, Üretilen mamül veya yarı mamüller için reçete tanımları yapılır. Bu sayede kullanılacak ürünler, üretim sırasında sarfiyatlar ve maliyet analizlerine ulaşılır.

Satış Tekliflerini Uygulama Üzerinden Oluşturun, Paylaşın.

Satış tekliflerinizi, logAPP üzerinden, Logo muhasebe programında yer alan stok ve fiyat bilgileri referans alınarak anında oluşturabilir, paylaşabilir veya mobil yazıcılardan çıktı olarak alınabilir.

Malzeme Kullanımlarını Uygulama Üzerinden Kaydedin.

Projelerde, Arızalarda veya montaj süreçlerinde kullandığınız malzemeleri Logo muhasebe programlarına satış irsaliyesi, sarf fişi, fire fişi veya üretim fişi olarak gönderebilirsiniz.

Ortak Ajanda Kullanımı İle İş Takviminizi Kayıt Altına Alın.

Ortak ajanda ile her kullanıcı kendi kayıtlarına erişebildiği gibi, yöneticiler kullanıcı ajandalarına da erişebilir. Tahsilat ve montaj süreçlerini unutmanızı engeller.

Sms ve Konum Özellikleri İle Bilgilendirin Kolaylaştırın.

Sms ve konum servislerimiz sayesinde, bakım ve arıza gibi işlemlerde ekipler içi iletişim veya site yöneticisine anında bildirimler gönderilir. Ayrıca konum özellikleri ile lokasyona kolayca ulaşabilir, lokasyon dışı işlemleri engelleyebilirsiniz.

Rapor ve Analizler İle Kolayca, Yönetin ve Denetleyin.

LogAPP sektöre özel barındırdığı hazır rapor setleri ile, ihtiyacınıza uygun bir çok rapor ve analizden faydalanabilirsiniz. Ayrıca özel rapor taleplerinizi rapor üretici özelliğimizle oluşturabilirsiniz.

Size Özel Uyarlanabilir Bir Mobil Uygulama

LogAPP Asansör bakım yönetim uygulaması, işletme özelinde uyarlanabilir bir yetki ve özelliğe sahiptir. İhtiyaçlarınıza uygun talepleri bildirmeniz durumunda ekiplerimiz çözüm için yardımcı olacaktır.

LOGAPP ASANSÖR BAKIM YÖNETİM SİSTEMİ

MODÜL VE FİYATLANDIRMA

Lite
Uygun
2500 +KDV (Yıl ve Kullanıcı)
Dashboard Ekranı
Asansör Tanım Kartları
Bakım İşlemleri
Toplu Bakım Planlama
Arıza İşlemleri
Konum İşlemleri
Sms ve Bildirimler
Saha'da Mobil Yazdırma
Hazır Raporlar
Basic
Temel
5000 +KDV (Yıl ve Kullanıcı)
Dashboard Ekranı
Asansör Tanım Kartları
Bakım İşlemleri
Toplu Bakım Planlama
Arıza İşlemleri
Konum İşlemleri
Sms ve Bildirimler
Saha'da Mobil Yazdırma
Hazır Raporlar
Revizyon İşlemleri
Ajanda Yönetimi
Rapor Üretici
ERP Entegrasyonu
Standart
Tercih
7500 +KDV (Yıl ve Kullanıcı)
Dashboard Ekranı
Asansör Tanım Kartları
Bakım İşlemleri
Toplu Bakım Planlama
Arıza İşlemleri
Konum İşlemleri
Sms ve Bildirimler
Saha'da Mobil Yazdırma
Hazır Raporlar
Revizyon İşlemleri
Ajanda Yönetimi
Rapor Üretici
ERP Entegrasyonu
Fiyat Teklifi Oluşturma
Saha Satış Fişi Oluşturma
Fire Fişi
Sarf Fişi
Üretim Fişi
Proje Takibi
Mobil Stok Yönetimi
Enterprise
Özel
? +KDV (Yıl ve Kullanıcı)
Dashboard Ekranı
Asansör Tanım Kartları
Bakım İşlemleri
Toplu Bakım Planlama
Arıza İşlemleri
Konum İşlemleri
Sms ve Bildirimler
Saha'da Mobil Yazdırma
Hazır Raporlar
Revizyon İşlemleri
Ajanda Yönetimi
Rapor Üretici
ERP Entegrasyonu
Fiyat Teklifi Oluşturma
Saha Satış Fişi Oluşturma
Fire Fişi
Sarf Fişi
Üretim Fişi
Proje Takibi
Mobil Stok Yönetimi
Harita İşlemleri
ERP İçin Mobil Yönetim
Tahsilat Yönetimi
Uyarlanabilir Özel Modüller
Muhasebe Bağımsız Kullanım

ERP Bağımsız kullanabilirsiniz.

İşletme dinamiklerinize göre bir muhasebe programı olmadan da Logapp'i kullanabilirsiniz. Bütüncül bir çözüm için ise ERP kullanımı öneriyoruz. Logo ERP dışı entegrasyonlar için iletişim kurabilirsiniz.

Değerli Kullanıcılarımız, Sektöre özel geliştirdiğimiz bu çözümle ilgili geri bildirimleriniz ürünün çok daha iyi bir hale gelmesine yardımcı olacaktır.

Yunus ZENGİN

Yönetici